Interview med en filmstjerne del 2: Søde Drew Barrymore

Justin Long, Drew BarrymoreMit forrige indlæg handlede om den uheldige dag, der ledte op til interviewet med Nicolas Cage, som yderligere viste sig at være temmlig utilnærmelig og måske lidt for prof og to the point.

En væsentligt mere positiv oplevelse fik jeg, da jeg tre uger senere skulle interviewe Drew Barrymore og Justin Long i forbindelse med den romantiske komedie ‘Going the Distance’.

Interviewene skulle finde sted i London, hvor jeg i modsætning til Barcelona selvfølgelig kunne sproget, og hvor jeg havde været flere gange før, og derfor følte mig dejligt hjemme.

Denne gang havde jeg tilmed forberedt mig bedre – og lært af forrige turs kvaler med kontanter – og hævet en god portion pund. Det viste sig dog hurtigt, at mit Visa-kort virkede nærmest alle steder, hvor jeg skulle bruge penge.

Alt gik efter planen. Ingen underground-forsinkelser, ingen problemer med at betale for transport og ingen cranky Cage i interview-lokalet.

Tværtimod. Både Justin Long og Drew Barrymore, som jeg havde fem minutter med hver især, var søde, imødekommende og ikke blege for at tale om størrelsen på kønsdelene, forholdet til svigerforældre eller forklare – og vise – hvad dry-humping er.

Efter kameraerne blev slukket, fortsatte Drew Barrymore med at fortælle om sit forhold til Danmark, som hun aldrig havde været i, men gerne ville til engang.

Alt i alt en dejlig tur, hvor jeg selv følte mig bedre rustet til tv-interviewet, og hvor de, jeg skulle interviewe, var mere “på”.

Du kan se mit interview med Drew Barrymore på kino.dk. Hun er netop nu aktuel i ‘Going the Distance’, som også kan anbefales, hvis man vil se en hyggelig komedie med lidt tanke bag.

2 kommentarer

Filed under Film

2 responses to “Interview med en filmstjerne del 2: Søde Drew Barrymore

  1. Efter at have set ‘My Date With Drew’ har jeg haft et meget positivt syn på den glade pige – som jeg ellers ikke har brudt mig om, siden jeg så ‘Charlie’s Angels’. Dejligt, du har haft en god oplevelse med at møde hende!

    Jeg hørte i øvrigt Filmland på P1 i fredags, og fandt hans anmeldelse af ‘Going the Distance’ ret interessant. Hvis du får tid & lyst, kan den læses her: http://www.dr.dk/P1/Filmland/Anmeldelser/2010/Going+the+Distance.htm

    • Hej Jesper

      Tak for din kommentar.

      Ja, jeg har også haft det meget svært med Drew Barrymore førhen. Hun har været for ensidig i sit skuespil, og hun har valgt nogle film af svingende kvalitet. Næsten altid romantiske komedier og så de to Charlie’s Angels-film, som ikke siger mig særlig meget.

      (Her ser vi selvfølgelig helt bort fra ‘E.T.’, som hun næppe har været så bevidst om at vælge).

      Men jeg kan faktisk bedre og bedre lide hende, som årene går. Og hun er bestemt ikke skidt i ‘Going the Distance’, som er en alderssvarende romantisk komedie.

      Tak for linket til Filmland. Jeg har læst Per Juul Carlsens anmeldelse med stor fornøjelse og er enig i flere af hans pointer.

      Mange hilsner
      Daniel

Skriv et svar

