Episk trailer fra ‘Harry Potter 7’

Endelig en regulær og meget imponerende, episk trailer fra den kommende ‘Harry Potter og Dødsregalierne: Del 1’, som er den første del af filmatiseringen af J.K. Rowlings syvende bog om den unge troldmand, der nu må stå ansigt til ansigt med sin dødsfjende, Lord Voldemort.

Traileren giver den hele armen, når det kommer til effekter og episk musik, og man fornemmer, at den afgørende kamp kommer tættere og tættere på. Personligt synes jeg, at traileren rammer den rette ånd i universet, og meget ser anderledes ud i forhold til de tidligere film, hvilket går fint i tråd med, at handlingen denne gang er placeret uden for Hogwarts mure.

2 kommentarer

Filed under Film

2 responses to “Episk trailer fra ‘Harry Potter 7’

  1. Spændende. Har altid været stor Harry Potter-fan. Var i London og hente den syvende bog på udgivelsesdagen, og selvfølgelig glæder jeg mig også til filmatiseringen.

    Her i dag gik jeg i øvrigt i gang med Lego Harry Potter Year 1-4, som giver et meget humoristisk tag på universet.

    Har du hørt om den store Harry Potter-temapark, som man er ved at bygge i Californien? Den lader til at blive ret vild.

    • Hej Gustav

      Ja, jeg har godt hørt om temaparken. Ser vældig spændende ud og ligner grund nok i sig selv til at besøge Californien. Lige nu glæder jeg mig mest til at se, hvordan de slipper af sted med filmatiseringen af den sidste bog. Det virker ikke som den letteste opgave.

      Mange hilsner
      Daniel

Skriv et svar

